godmorgon

Kändes konstigt att det inte blåste idag, med tanke på att det var storm igår.
Idag är det fredag, och fint väder så antagligen lir det fullt upp på jobbet, även näst sista dagen som det är REA.

Ikväll blir det den heliga mysfredagen med tjejerna, det innebär Idol och massa tjejsnack..
Kanske ska baka något att bjuda på, vet bara inte vad.. Svårt utan fantasi.

Nu står jag på jobbet, har egentligen INGENTING att skriva om.. trist va?
Jag gjorde iallafall en sväng på stan innan jobbet, var tvungen att handla någon ny tunika, är otroligt less på mina kläder, och nu vet jag ärligt inte alls hur jag ska få plats med alla mina kläder när jag flyttar. Herregud..

Börjar bli KAOS i garderoberna!

Kan ladda upp en bild sen på tunikan som jag köpte, och sen köpte jag även strumpbyxor, måste ha tjockare till vintern!

peys.

KOLLA MINA ÖGON, HAHA
Det här är iallafall kläderna för idag.

spetsleggings Åhlens
grå basleggings Gina
Underklänning Billa of Sweden
Oversize tunika Monki
Grå stickad kofta Bik Bok
Skinnjacka Billa of Sweden
Tubhaldsuk
Hårband Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0