fynd!

Nu är jag hemma från stan, måste säga att det alltid är lika pinsamt tråkigt att gå ensam på stan.
Känns som alla tänker "hon har inga kompisar, tralalala"
Men det har jag, för er som såg mig ensam idag ;)

För mig är det extremt svårt att komma tomhänt från stan. vet inte varför? vart är mina snåltarmar???

Så idag kom jag hem med två hårfärger, inser att jag är för ljushårig. Får se när jag hinner färga.
Den ena är askblond, den andra är ljus askblond som jag tänkte göra slingor av.

En ögonpenna från H&M istället för Dipliner som jag brukar ha, den är slut.

3 ansiktsmasker, en varm, en peel-of och en mud mask, lera med mineraler från döda havet alltså.

Ett par shorts, vet inte varför. Men bra till Thailand? sen är det ju supersnyggt med ett par jeansshorts till ett par tjocka strumpbyxor, knästrumpor och en oversize kofta.
Nu kom jag på att jag måste hämta min gröna hos Lisa i saltvik, För längesen jag såg den.
Sen har jag ju mer saker där som jag saknar också :)







Lite roligt att så fort jag ska knäppa kort på något, så kommer Kimmie och vill vara med.
Men det gör väl inget, det gör ju bilderna lite sötare..

Ska jag hinna med bullbaket, så är det bäst jag börjar nu tror jag!!
Frågar jag Jonas får jag nog ett rakt svar på vad jag ska göra idag.

Baka bullar eller färga håret?
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den mörka färgen brukar ju jag ha, superbra! :) Den ljusa färgen köpte jag igår med, hehee.. Adde ska färga på mig senare idag :)

2010-10-26 @ 17:13:32
URL: http://pernillanordell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0