Fotografering Repotage Musik

Vi hade även en uppgift av att knäppa ett repotage, ca 3-5 bilder eller vad det var man skulle ha.
Man fick välja varsina ämnen om vad som helst. Folk valde barnbilder osv..
Jag valde mycket med porträtt, är galen i att knäppa porträtt..
Har faktist bokat in att knäppa på Lisa och hennes halvbror Christian, så porträtt ska det bli ;)

Jag valde ämnen musik, har en kompis som heter Jens, han är kung på musik, gitarr och så är han bra på bild!









TIPS

Satsa på en solig dag, det ger bra ljus. Klä en skiva med folie och använd som lättning av skuggor, Dvs reflexskärm.

Det enda ljus jag har använt i mina bilder, är dagsljus och reflexskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0