Ett samtal från the boss!

Chefen ringde nyss, hon vill att jag ska komma till butiken i eftermiddag/kväll, för då ska vi märka upp nya varor och stryka osv..
I morgon ska jag tydligen jobba hela dagen lät det som, för då kommer det lite nya hängare till butiken också. Så då ska vi väl fixa ordning snyggt.. Butiken kommer bli så fiiiiin, det känns hur roligt som helst att det är en egen butik nu liksom, inte ett hörn som vi hyr av en annan butik, och på onsdag... DÅ har vi öppet FÖRSTA dagen..
SPÄNNANDE!

För er som inte vet så är jag "buiks chef", jag har hand om en butik ensam, dom säljer dam/tjejkläder i annorlunda stil av märkerna Cream, Valerie Aflalo, Lipsy, Edith&Ella osv..
Även silversmycken från Baglady, OXXO, Lotta Design... Minns knappt alla märken vi har.


Jag är helt uppspelt, för det första för att jag har varit ledig länge nu, det gör mig rastlös.
För det andra för att det är en helt ny butik, och massor av nyheter.
Måste försöka få billas blogg till blogg.se så jag kan uppdatera där också. Fattar ju inte mycket av blogspot eller vilken plattform den ligger på.
Jag är oteknisk, i know.

Men nu är jag så uppspelt att jag totalt glömt bort att jag städade nyss.
typisk.
BACK TO WORK..
HIGH FIVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0