DRÖMTYDNING

Har ni någongång drömt om något jättekonstigt?
Jag har drömt att jag har tappat allla mina tänder och haft en jättelång tand med en krok på tillexempel?
Folk säger att man drömmer om det sista man tänker på när man somnar.
MEn icke.

Inatt drömde jag mardrömmar igen, andra natten i rad. Och inatt var det verkligen obehagligt.
Drömte att jag på något vis hamnade i en liten båt utan flytväst, och vi började asgarva.
Båten tippade och vi ramlade i vattnet, och jag sjunker som en sten.
JAg simmar och simmar men det spelar ingen roll, jag bara ser ytan längre och längre bort.
Jag drunknar.

Sen vaknar jag, sjöblöt och gråter i hög hast.

Eftersom jag är en google master, så har jag kollat upp vad det betyder, och fick det här i svar.
"Detta visar du dig mycket orolig för något. Den länkar vanligtvis med starka och svåra känslor, som du känner att du inte vet hur man hittar en väg igenom."

Har ni drömt något speciellt och kollat upp vad drömmen betyder?
Berätta gärna isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0