Appropå tandkräm och vindruvor

Jag vet inte hur länge jag har hållit på nu och tagit nässpray dag ut och dag in. Men det är faktist förjävla länge nu.
Jag har varit förkyld i 2 år och 3 dagar nu.
Det är förjävligt. För er som trodde på mig så har jag varit förkyld sen i somras iallafall. Och ja, nässpray får man ta i 10 dagar. Jag har brukat det i typ 2 månader. Och jag var ändå förkyld innan jag började också.

Tamefan, men vad jag älskar Otrivin Menthol!


Det här gör susen uti nosen, för er förkylda, snoriga eller täppta näsor, prova detta.
GUDS VERK!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och mysig design för övrigt!



Ta hand om dig, kram kram

2010-10-28 @ 00:55:50
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar; Haha, tror jag råkade skicka fel ;)

2010-10-28 @ 08:48:12
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0