ache

Förstår inte varför men idag har jag en olidlig bröstspänning.
Det är svårt att hålla armarna intill kroppen och det känns som att brösten väger ett par tre kilo extra.
Jag är ju egentligen mitt i månaden, dvs ÄL men har aldrig varit med om att jag fått ont förut..

Ikväll tänkte jag bjuda Jonas på något mysigt, bara för att han är för underbar. Jag menar det, underbarare pojkvän får man faktist leta efter.
Han tar sig upp och jobbar klockan 7 varje morgon, även fast jag får ligga kvar cirka 3 timmar till.. Jag menar,det skulle jag aldrig klara av.. Lämna en varm och mysig Jonas för att jobba.. Nehedu.
Sen att han alltid pussar mig hejdå innan han åker till jobbet, och för att två timmar senare skriva ett sms:
"Du var så vacker i morse när du sov, jag älskar dig"

Jonas, du är en redigan man du!
Så ikväll tänkte jag ställa till med en sandra-kitchen-mess, och hoppas han inte blir magsjuk efteråt.
Jag vet inte om han läser det här,men jag ska bevisa att smördeg inte alls är så äckligt som han säger! hehe

Det får bli en bild på hur kvällen blev senare, men det kan ju ske närsomhelst.


Denna skönhet har jag på mig idag, dock en svart..
Det är en underklänning från Cream och kostar 349:-
Billa of Sweden (där jag jobbar) har den i butiken och finns även att beställa här

Den är supersnygg med en långkofta över och en halsduk, med spetsleggings nertill. Även snygg med en tunika över.
Ojoj, finns så mycket att kombinera med underklänningar, och inne i modet är det igen.. VI som har massvis i butiken!!

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete, och börja planera min myskväll!
Hoppas den blir bra..
Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0