5e oktober, 64 dagar, lördagsfestligheter

Ojoj vad tiden rasar iväg.
På kvällarna när jag ska somna hör jag löven blåsa omkring på backen, och i morse när jag drog upp rullgardinen bara skrek det att det är HÖST!

Egentligen har jag ingen aning om varför det är negativt, kan vara för att jag inte gillar kyla alls.. Med tanke på att jag blir orerhört grinig när jag fryser. Och appropå frysa, så behöver jag inte göra det om 64 dagar typ, för då lämnar jag all kyla och vad det innebär för att åka till sommarstugan, nämligen Thailand.
Tror inte det kommer bli annat än underbart.. Måste bara skryta lite över att jag kommer ha sol i 3 veckor, för att sedan komma hem till årets slut,nämligen nyår!

Jag tänkte iallafall berätta om den underbara förfesten vi lyckades skrapa ihop i lördags, den som var så vidrigt rolig att jag vill ha tillbaka den kvällen.. OBESKRIVLIGT vilka bra människor som jag lever för..






Bästa kvällen på länge..
*Jossan lyckas spilla 2 gånger inom loppet av 1 minut.
*Sköna moves i vardagsrummet
*Världens skönaste och bästa folk!


Det är såna människor man uppskattar och håller hårt om hjärtat.

Ni är Veckans ögonsten!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha riktigt rolig förfest! gud vad tiden gick fort hos Jonas :O men grymt roligt var det! sorry för det kladdiga golvet...

ps. jag snor några bilder av dig PUSS :)

2010-10-05 @ 15:54:13
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/
Postat av: cacaibracan

Vi borde ha klassfeeeeest! Säger ju alla hela tiden å jag med!

2010-10-05 @ 18:32:29
URL: http://precissomcaca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0