13 oktober

Veckorna går såååå snabbt.
Kim höll mig vaken länge igår, han var så puss sugen hela tiden så han var tvungen att bita och klösa mig på läpparna. fint
Han gjorde exakt lika dant när Jonas åkte till jobbet i morse, Jonas är så lugn och har tålamod så han bryr sig inte om han klöser, men jag drog upp han i nackskinnet och skickade iväg honom över halva sängen. Det resulterade i en hyffsat ledsen katt. Han sprang till vardagsrummet, sen till köket och skrek som F**, Sen hörde jag en duns, och fortsatt gnäll av Kim, jag fick ont i hjärtat och var tvungen att locka hit honom igen, så han skulle få sig rejält GOS.   dumma sandra.

Nu ska jag snart iväg till frissan innan jobbet, skönt att klippa av granriset som hänger längst ner i topparna.
Har ju lyckas locka hit både kråkor och möss att bygga bo. Och inte nog med det, så biter dom av håret för mig, så allting hamnar på golvet, eller ja... även mina kläder, unfresh.
Tanken var att bara ta topparna, vi får se senare hur det blev!

tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0