soptunnemos!

Hallåj
Jag kom nyss hem från vårat fotbollsmöte, dom bjöd på pizza, och det mår faktist vara den konstigaste pizzan jag har ätit.
Inbakad och exakt lika stor som en vanlig pizza, chockad blev jag!

När jag kom hem hade jag fått en order om att jag måsta ta ut soptunnorna.
Jag tar ut den första, det går bra. TILLS....
Ger mig in på den andra, kommer ut på vägen, halkar och drar med mig soptunnan full med sopor över mig.
Ont gör det och arg blir jag. Sliter ut den tredje i bara farten.
När jag sen är på väg in så kliver jag ner i en jättestor vattenpöl och blir dyngsur om foten.
Blir lite mer less.
Kommer in och ser att Kim i princip skitit ner HELA kattlådan, bara byta där med.

Det roligaste av allt, nu ska jag städa lägenheten......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0