RISKAKOR

Frukost, viktigaste måltiden på dagen?
Jag har alltid slarvat med frukost, blir aldrig hungrig på morgonen men nu vet jag att jag måste..
För ett tag sen tyckte jag att jag började bli smårund om magen, sen kom vi på det där med bötesburken och känner själv att nu är magen platt igen.
Kanske har något att göra med att jag äter 2 ggr om dagen, lunch och middag. Ibland frukost.
Inte bra..

Men igår när jag var på hemköp efter vi varit hos Jossan, så kom jag på att fy vad gott med riskakor. så nu sitter jag och mumsar i mig riskakor med smör på.










Ja det finns fler som tycker om riskakor, nämligen kimmie.
Han lyckas ju även förstöra varje bild typ, linslus.

Kom även på att jag har min nya tröja som jag köpte på mitt jobb igår, så måste ju ta kort på det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0