Ramlade ner i badkaret....

Godmorgon stora som små, idag är det den ljuva fredagen!
Alla fredagar känns ju faktist lika bra, och idag ska vi ha erbjudande i butiken.
Varje helg har vi 30% på olika varor, som idag har vi 30% på allt stickat..

I morse när jag klev upp, skulle jag hoppa in i duschen. Här duschar man i badkaret, livsfarligt om man inte har en halkmatta.
Så ni kan ju gissa vad som hände?
Nej jag ska inte lura er att jag ramlade i badkaret men däremot KIM
Jag hörde att det började låta konstigt när jag duschade, så jag vände mig och och såg Kim sprattla och ha sig, och försökte klättra upp på  den sidan badkaret lutar lite, men stackarn bara gled ner i all sin panik.
Haha.
Han är för go, kimmieklumpen.

Sen låg han på den säkra sidan och väntade tills jag var klar, i handfatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0