PIANO

Jag har bestämt att jag vill ha ett piano i min nya lägenhet, jag tror jag ska satsa på vit inredning, men det får gärna se antikt ut. Så att det liksom är vit men kanske lyser igenom lite trä!

Ungefär såhär, skitläckert. Helst ska pianot vara rätt slitet med.
Så vet ni någon som har ett piano som står och skräpar vet ni ju vem ni kan höra av er till.
(det måste vara stämt)



Har hittat jättemånga pianon på blocket, många som skänker bort dom, så det är egentligen bara att hämta ett sen när jag har lägenheten.
Glömde berätta att lägenheten hade stor inglasad balkong. FINT!

Nu måste jag dra mig i håret och kliva upp ur sängen.
Jobbet kallar klockan 12.

tjooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0