Non-sleep

Hej alla glada, ledsna, sura som mig...
Jag vaknar, har ögonlock stora som limpor och känner mig inte alls motiverad att lämna huset.
Helst vill jag ligga inne och någon kan ge mig frukost på sängen och väcka mig igen den 8e december.

Har i princip inte sovit alls, känner mig som en orolig själ i rymden just nu. Jag tror jag lever på månen, den är platt.
Trampar på samma ställe för att inte ramla ner..
Jag hoppas jag håller mig kvar på den här nivån.
Efter regn kommer solsken, lever på det mottot ett tag nu.

Jag tänker nog utbilda mig till allt efter December..
Ska nog bli en jävel på rättigheter och skyldigheter, och varför inte på att skriva CV?

Det blir för mycket ilska och besvikelser när jag skriver nu, så jag tror jag låter bli!

Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Ja det är okej!

Igår jobbade jag, idag har jag äntligen en ledig dag! HUr är det själv?

2010-11-23 @ 12:47:03
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Ilaf

OMG VAD NICE! Take me with you! Hahah!

Vad roligt och åka alla tillsammans, du kommer ha det så sjukt kul! Åh snart är du ju där! u firar nyår där med eller?

2010-11-23 @ 17:16:20
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0