NIKON OBJEKTIV!

ÄNtligen, äntligen... ÄNTLIGEN, enkligen!
Jag har köpt mig ett nytt objektiv till kameran, har ju tjatat hur länge som helst och nu är det mitt!
Jag är glad :)

Så i morgon kommer leveransen gå, och sen tar det väl 2 dagar för att få upp det till mig, sen ska det bli superbra bilder.
Så  ni som vill ha porträtt, call me!
Ska iallafall ta tag i att fota Lisa och Christian, har väntat för länge nu, och nu börjar det ju bli vinter!

NU ska jag fortsätta jobba, det är en lugn dag, men har sålt rätt bra ändå tycker jag :)
Dött på folk...
Därför smällde jag in ett inlägg.

Nu ska jag stryka, börja damma av hyllorna, så är det bara dammsugning kvar.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0