Nikon d40 kamerahus till salu!

Har faktist funderat nu på om jag ska ta och sälja mitt kamera hus och byta upp mig till kanske en d70?
Den är betydligt större och lite mer avancerad. som jag vill ha!
Jag vill byta upp alla mina saker en nivå till nu.
Är less på min lilla fjutt till d40.
Det är faktist en helt okej systemkamera till nybörjare ekller för enklare fotografering.
Men nu vill jag börja med riktiga porträtt, och därav vill jag faktist ha en bättre kamera!

gon som är intresserad av d40 kamerahus?
tänkte nog sälja det för 2500kr. Dvs INGENTING för en helt okej kamera.
Objektiv får man köpa till, efter behov.


Kommentarer
Postat av: julia

sv ; jag mår bara bra ;d vad gör dudå ?

2010-11-13 @ 15:04:07
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; hehe skönt ! Jag gör inte så mycket ,alls ;)

2010-11-13 @ 16:40:33
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Carro

Annars en nikon d90, kan inte nikon, men den är tydligen grym! och man kan utvecklas mycket med den.

Sen beror det på hur mycket den får kosta också..

2010-11-14 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0