NÄSBLOD!

Jag är så nedrans förkyld, blöder näsblod hela tiden..
Vet inte hur jag ska göra för att sluta heller.
Heltseriöst så badade jag i mitt egna blod, någon som känt så?

Jag blöder alltid när jag blir jätteförkyld, och efter min förkylning fattar jag faktist att jag skulle blöda.
VIDRIGT

Bara hoppas att jag inte måste blöda nu när jag jobbar, det vore inte kul. Inte fräscht heller att stå med en papperstuss i näsan! haha
Nu ska jag snart picka i mig lite lunch, thaiwok, fläskfilé och äggnudlar.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
Jag måste väl fortsätta öva på "Av längtan till dig", första gången jag ska spela den.
Det gick ju bra när vi övade idag iallafall...

Nu, lunch!


Kommentarer
Postat av: josefine

Näsblod låter ju inget vidare, jag har själv katastrofperioder - riktigt ovärt;)! Man kan bränna/frysa de blodkärl som lätt brister så slipper du:)

kram

2010-11-16 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0