Nära döden upplevelse!

Jag står här ensam i köket och ska göra middag.
Så hade jag köttbitar i frysen som jag tinade upp, när jag väl ska skära dom i bitar att göra gryta av, så märker jag att dom har skinn. Som en människa.

Jag rent ut sagt slängde ifrån mig köttet och kniven, och känner att kött.. Det blir det absolut inte till middag idag.

Jag är hemskt känslig för kött och känner att det här var droppen.
Kändes nästan som en människa.
Antar att det var gris, men ändå.
Har hört at det är tanken som räknas?


Kommentarer
Postat av: SIEL

nejnej,absolut inte! :)

alla som är med oavsett om man kommenterar lite/mycket får en röst :D



jo jag kände det med. trodde inte riktigt det skulle bli så populärt, haha!

2010-11-02 @ 23:09:47
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0