Möte söndag!

En man ringde nu och på söndag kväll är det möte på Charlies i iggesund.
Då är det nämligen alla tjejer som ska träffas, och fotbollen kommer steget närmare.

Jag hoppas alla brudar som sagt att dom är intresserade håller det, för jag är otroligt taggad för att återgå till fotbollsbrud.
Stora vader, stora lår, bred rumpa...
Kan inte bli bättre!

Usch, nej jag vill inte bli så stor.
Egentligen vill jag spela innebandy. Eller rida...
Jag vill också gymma..
Jag vill lite för mycket helt enkelt...

Jag som tänkte satsa på tv-spels serien

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det kommer bli grymt! tänk när man ska sätta på sig beksydden och skorna, det har jag inte gjort på 2-3 år! galet :D hoppas vi är ett skönt gäng bara..

2010-11-09 @ 16:29:21
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0