LOREÀL

Nu sitter jag i soffan, och har precis badat Kimmen i badkaret för han hade lite bajs på foten. sötepöten.
Han ser så ynklig ut när han har duschat..

Har världens bröstvärk, jävla ägglossning på gång antar jag..
Får lida, håller ju bara nån dag

Dessa tre fick jag när Jonas hade varit i Italien, grymma produkter.
Dagcréme, nattcreme och ögoncreme...




Grymma produkter tycker jag, som återger normal fuktbalans i ansiktet.
Inget som blir fet på huden, perfekt!

Vad använder ni för ansiktsprodukter?

Kommentarer
Postat av: Ilaf

Sv: Hahah det är sant! Nu kan inte folk dömma mig direkt utan dom måste kolla igen bloggen lite innan dom kan dömma mig! Eller så blir jag tjejen utan header helt enkelt!



2010-11-22 @ 10:51:59
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Ilaf Svar

SV: Hoppas hahah ! Vill se till att bloggen inte tråkar ut människor, men samtidigt är det ju mitt liv och min stil. Så dom som inte gillar det får gärna sluta titta in! hahah :D

2010-11-22 @ 11:10:10
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0