Kvällens outfit

Ikväll kör jag på röd långklänning, svarta handskar och vit scarf.
Det tycker jag passar när man går på bockarna i Hudiksvall. Man måste ju helt enkelt vara perfekt då!
Så det här är ju liksom... Perfekt.
Vad tycker ni?


Okej, ni som vet vad bockarna är vet att denna outfit är helt FEL!
Bockarna är en gammal krog, i liksom cowboy stuk. eller något?
Så NEJ, denna klädstil är fel.

Bilden kommer iallafall från min bal i Juni, studenten..
Jag saknar det. Vill göra det igen.
Har aldrig kännt mig så vacker.
Får lägga ut mera bilder så får ni se mina kompisar också, och min balkavaljer.
Den bästa tiden i mitt liv,och jag menar det!

Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.
Vad tycker ni?
*leggings och oversize tröja monki
*leggings och väst-blazer från monki

Svårt val!

Kommentarer
Postat av: petraholmkvist

det första alternativet gillade jag :)

kram !

2010-11-03 @ 19:42:25
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0