jonas gästbloggar..

Hola, idag är det första advent och jag har haft den stora äran att följa med sandra och julpynta, kul sörrö!
Vi åkte till hennes morfar i Bergsjö, första gången jag var där, bjöd på mat gjorde han också, inte illa..
Lill kim va med han också..

så nu har har jag berättat lite om alla dagens händelser, men nu ska nu få höra, kom hem till lägenheten och drog fram min fina julsaker! "mm vilka fina saker du har Jonas!" ironin slog mig som en box på hakan, taskigt tycker jag iaf, men jag gillar henne ändå... peys


Kommentarer
Postat av: mamma

hahah ni är för goa ni!!

Kul att du följde med till pappa, det uppskattade han säkert.

For Kim runt som en galning när han kom dit den här gången också?



din svärmor

2010-11-28 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0