Its cold around here!

Vaknade idag när klockan ringde och insåg att någon hade sovit över.
Det var inte jag, tur det. haha

Det var svinkallt i sovrummet, vela verkligen inte kliva upp. Men jag är stark och for upp.
Har ju tid hos doktorn halv 10, och det får jag bara inte missa.
Nu ska jag stryka min tröja, borsta tänderna och sen sticka iväg till doktorn..
Måste hitta något att köpa till lunch idag med, vet inte vad det blir....

Jag kan skriva efter jag har varit hos doktorn, om dom inte stuckit sönder mig.
Hoppas jag blir frisk någon gång..

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i Veckans blogg!



Lycka till & ha en fortsatt riktigt härlig dag!

2010-11-17 @ 09:07:03
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0