Humörsvängningar

Har varit glad hela dagen, men så fort jag klev ur bilen i kylan så bara tvärvände det.
Jag vart så förjävla arg att jag vela lägga mig ner i snön och gråta.
Är fortfarande skitsur, fryser hemskt mycket just nu också.

Jag vet inte varför jag får humörsvängningar, kanske har massa hormoner i kroppen, dags för den eländiga veckan snart.
Men det är frustrerande, för jag vet vem som lider mest, såklart Jonas.

Men tacka gud vet jag för att den killen finns, han står i köket och lagar pannkakor åt mig.
Jag är verkligen inte värd min favoriträtt idag. Inte när jag är sur.

Im a mess...
Såhär tolkade min syster det!

Dålig bild men



Är så jävla arg, Ser mig själv som en häxa...
Ögonen kommer pluppa ur snart..
Kanske dags för mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0