Godmorgon!

Sitter i sängen nu och har Kim i knät, har börjar stänga ut han på mornarna när han blir så extremt gos-sjuk och i princip slänger sig på mitt huvud. Nej Kim, jag kan sova 3 timmar till, så du får sitta utanför.
Vissa gånger blir han bara så jätteledsen och bara skriker och gråter, och vissa är han snäll och lägger sig på sittmöbeln i hallen. Sån dag var det idag. Skönt, han är duktig den lilla rackaren.

Idag är det onsdag, och i morgon torsdag. En rätt stor självklarhet om man kan veckans dagar, men det innebär att Jossan
fyller år i morgon, och det ska vi självklart fira med ett besök på bockarna ikväll!
Jag kommer hålla mig i skinnet efter helgens bravader, och dels för att jag är butikschef, och då är det tametusingen ingen höjdare att lukta alkohol och allt vad man luktar efter en utekväll.

Nu måste jag hoppa i duschen, så jag hinner fixa mig innan jag ska gå till jobbet!
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: petraholmkvist

är det en hund du har eller ? :)

2010-11-03 @ 09:53:45
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0