Garderobsrensning hos min saknade mormor!

Idag ringde mamma och väckte mig. Vi hade ju bestämt att vi skulle till mormor innan mitt jobb, så jag slängde mig upp ur sängen,stoppade ner Kim i hans lilla väska och drog iväg till Bergsjö och morfar.
Det kändes konstigt, för idag klockan 13.40 är det prick 4 veckor sedan hon gick bort.
Har fortfarande konstig känsla när jag är där...

Vi städade igenom garderoberna hon har, det var ju liksom inte EN garderob, utan en hel drös.
Fick med mig 2 jackor, ett par jättesnygga bruna skinnskor, ett par prickiga byxor som jag ska sy om till shorts och lite annat smått och gott.
Kim stortrivdes i ett gigantiskt hus där han kunde springa runt.. Därmed grät han hela bilresan hem, slutade gråta vid Hög vägen, då somnade han,men då var vi nästan hemma..

Nu är jag på jobbet, åt en korv med bröd när jag gick hit.
Det finns ju inget godare än att äta en korv utomhus på stan.

Nu ska jag fortsätta den här dagen.
Måste även försöka fota, har kommit in SJUKT snygga skinnbyxor och pälsväst..
Det är ett måste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0