Franchisetagare-framtid?

Har så länge nu vilja göra något speciellt.
Bli egen företagare eller göra något speciellt.
Är inte sugen på att plugga riktigt än, vill jobba. Göra karriär!

Så nu satt jag och tänkte:
"Kanske man ska bli franchisetagare?"
"Kommer det gå med min inkomst?"
"Kommer pappa bidra?"

Jag är helt hundra laddad för att bli det egentligen,men är rädd att jag misslyckas.
Har inte mycket inkomst att ta lån på just nu.

Så.. Vad tror ni?

Ska man bli franchisetagare i Hudiksvall, eller ska man flytta och bli det?
En franchisetagare är en som öppnar en ny butik av en som redan finns liksom...

Ska det då vara ett Café eller en t-shirtbutik av billiga märken ?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ett cafe! så kan du anställa mig som extra personal billigt! :D

2010-11-18 @ 17:03:13
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/
Postat av: TWINS

låter kul =)

2010-11-18 @ 20:39:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0