dålig uppdatering

Känner att jag har blivit hemskt dålig på att uppdatera nu. Är inne i en svacka.
Iallafall så igår var jag med Pernilla efter jobbet, vi lagade mat, pasta med ost och bacon sås.

Vi var verkligen inte duktig med tanke på att man skulle ha två matskedar mjöl i såsen, vi hade i princip 2 DL.
Sen vispade vi ju även sönder kastrullen, så vi fick börja om.
Då vart det lite bättre!

Sen åkte hon hem vid 20 över 10, och jag kollade lite på One tree hill, sen söve.
Vaknade nu och det vräker fortfarande ner SNÖ.
uuääh..

Vill lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det gör ju det :)

Haha men alla katter är ju sådana även min var det :P Och det är lite jobbigt håller jag med om.

P.S: Jag är en katastrof i köket haha XD

Ha en bra helg!

2010-11-26 @ 09:43:02
URL: http://bohemianchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0