Dagens inköp!

åh vilket fint inlägg Jonas hade gjort.

Vi var iallafall på stan innan vi åkte till morfar, det var julskyltning och då inhandlade vi VIKTIGA saker...
Jonas kom hem med julklapp till hans mamma, men jag kom hem, egoistisk som man är, UTAN julklappar.
Men åt mig själv handlade man ju givetvis.

En tesil och en klocka.

En sådan klocka fast en svart ( svart bara för att Jonas skulle använda den )



Nu ska vi krypa ner i soffan framför One tree hill och jag ska självklart dricka te.

hojhoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det där gjorde du rätt i!! du kommer bli nyförälskad.. jag och Denise funderar på att beställa några till färger med :)

2010-11-28 @ 23:32:47
Postat av: Pernilla

alltså du kommer bli nyförälskad i klockan :)

2010-11-28 @ 23:33:28
Postat av: Anonym

alltså du kommer bli nyförälskad i klockan :)

2010-11-28 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0