Nytt i skolådan!


Mina absolut nya favoriter, Dessa kommer sitta som ett smeck i sommar!
Nu behöver jag bara lite cypern och student så leker livet...
Får tacka min mamma för dessa älsklingar!
För övrigt är det bara en massa plugg och ståhej hela tiden, men det är väl kanske värt det?

Fixade även fram en balsko idag. Lite svårt att bestämma mig men fick nog ett bra resultat ändå. Man ser ju ändå klänningen mer än skorna!


Nu blire fläskfilé och massa god mat och ikväll åker jag till Jossan och umgås med henne och Karro, Mysigt. Tänkte nog kika på bandet på gfesten med. Även om Gfest inte är något för mig!

Nu nytta. Toddles.

Kommentarer
Postat av: Ida

kul att ingen kommer ihåg mig längre...

2010-05-23 @ 15:25:52
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.com/
Postat av: Anette Sundqvist

Det är bra med mammor, ibland.... :)

2010-05-25 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0