KÖRKORT

Efter mycket om och men, klarade jag i morse min uppskrivning!
Får även skryta med att jag fick 59/65, vilket jag tycker var bra för att vara av mig!

Vid halv 4 hade jag även min uppkörning, vilket jag också klarade, FELFRITT!
Just nu är jag bara sååå lycklig, jag och pappa firar med tårta och hela köret...

Ska snart byta om och fara iväg och hämta upp folk, tror det kommer kännas som om jag bryter mot alla regler som finns när jag kör ensam, men det är fan värt! jag är så jävla nöjd helt enkelt.

Innebandyträning på håstaholmen härnäst, sen hem och äta mer tårta och vara glad över mig själv. Nice det!


Även gjort ett förbannat nice inköp idag, tack jossan som hittade det. Länkar till hennes sida
josefinenilsson.bloggn.se

Kommer upp en bild på det senare :)

Kommentarer
Postat av: Christine

Graaaattiiiissss!

2010-03-02 @ 11:17:31
URL: http://precissomcaca.blogspot.com
Postat av: emma

grattis!:D

2010-03-02 @ 19:38:25
URL: http://eksu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0