bantningskur

I tisdags drog jag och några tjejer för en shoppingtur till Sundsvall. Var meningen att vi skulle leta klänning till studenten och skor till bal och sånt där, men det var det naturligtvis inte. Jag gjorde däremot rena kapet på Monki, min favorit affär... ja det är verkligen det. Faktist!
Kommer väl upp bilder senare kanske, inte för pigg just nu. För att komma till dagens nu då!

Jag har inte ätit mat sedan i onsdags, och det är inte frivilligt. Magsjuka är det värsta jag vet!
Torsdagen minns jag knappt något alls av, blev mestadels sömn, igår var lite bättre.
Idag trodde jag att jag var återställd, delvis åtminstonde. Men ack.... man kan ha fel.
Eftersom jag TROLIGEN har brist på näring efter att inte fått något i magen på några dagar så däckade jag ihop på toaletten och naturligtvis.... där kom illamåendet IGEN. Får nog bli en lugn dag detta med..
Typiskt när man vill njuta av sista dagarna på lovet. ayemen

Men man kan nästan glädjas lite eftersom att jag har haft så otroligt sjuka drömmar dom här dagarna.
En natt drömde jag att jag var ute och gick i skogen med en tjej med många ringar, vi vart rädd för en orm och sprängde ormhuvudet i luften med bara tanken. frent. Sen hittade jag hennes ringar i mossan på en sten så jag tänkte ge tillbaka dom till henne så tog jag en.. skrek till.. för i hålet där var det en humla.

Inatt hade jag däremot en sjukare dröm. Jag var en 6årig pojke som hade skolavslutning i lekis då, förskolan, å så rappade jag pippilångstrumplåten.. såå cooolt, trodde även att jag var honom när jag vaknade strax efter av uttorkning.
Sen när jag somnade om drömde jag att jag sprang till plattan i Stockholm, och kollade när barbiedockor tog studenten, mycket roligt att se. Filmade också med min systemkamera, som man inte ens kan filma med...
Sen gick jag hem till någon kille som var stenrik, vet inte vem detvar, hela hans vardagsrum var trappor.. kan inte förklara hur det såg ut, men soffan var sne iallafall, där blev jag jagad av en humla.. sen vaknade jag av att pappa knackade på dörren..

Man kan roa sig åt ingenting ibland. Nu ska jag nog återgå till sängen med vatten.. Finns nog många som skulle betala för den här bantningskuren. Dock inte jag!


Kommentarer
Postat av: mamma

KRYA på dig nu gumman.... om du inte får i dig något i dag så måste ni ringa rådgivningen...... älskar dig

2010-03-13 @ 10:53:58
Postat av: Denana

Toker... Krya på dig!

2010-03-13 @ 11:06:50
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0