secondhand

När jag äntligen fått en snabb visit in på secondhand igår, (allt eftersom jens lurade mig att dom hade öppet i tisdags) så är det bara så roligt att komma hem med saker och sätta sig och sy om lite, och äntligen något att skriva om som inte känns så otroligt uttråkande för dom som orkar gå in och läsa.



•Jeans med hög midja 30kr, av princip en gammal wrangler modell med tuffa skinnlappar i fickorna.
Från början i normal längd, men jag klippte av dom och vek upp lite. stil
•Skjorta/kavaj 40kr, fruktansvärt gammalt snygg, dock ramlade en knapp bort direkt, smällar man får ta om dom har några år på nacken då. men vårigt snygg, även modern i mina ögon.
•Svart skinnväska 30kr, ser nästan ny ut och man kan ha den till allting, typiskt vardag!



•Supersnygg kjol som var lång från början, som jag klippte av och sydde upp ett par decimeter.


•Ett rött gulligt skärp, minns inte priset men det kostade nog en krona eller två.
Passar utmärkt till det mesta, speciellt om man gillar färgen röd!


Hittade även en somrig klänning på kappahl för ett tag sedan, som jag inte riktigt gillade i själva modellen. Med lite fix och trix lyckades ordna upp till en söt tubklänning istället. för enkelt med en symaskin och resårband!

Kommentarer
Postat av: elin

åh sandra du är så jävla cool, vilka snygg stil du har! kom ner till sthlm hörru :D kram!

2010-02-18 @ 22:28:17
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: Josefine

Riktigt snyggt sandra! duktig du är!

2010-02-19 @ 09:22:19
URL: http://josefinennilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag vill ha samma stil som dig syster,

Så niice. ska nog handla tillsammans någon dag hihi

Puss <3

2010-02-19 @ 09:42:05
URL: http://mliwestlin.blogg.se/
Postat av: Denana

Snyggt!

Jeansshortsen är klassiska och utsnygga!

2010-02-19 @ 18:06:02
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Wille M

Jag gillade den där kjolen som du hade klippt om och sytt upp (Y) =)

2010-03-07 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0