Dagens!




Dagens Outfit:
•Tröja med öppen rygg från Ginatricot.
•Två halsband från Guldfynd.
•Gammalt brunt skärp, minns inte vart det är ifrån.
•Kostymbyxor med hög midja från Carlings.

Vart även en del shopping idag, eftersom jag ÄLSKAR rea!



•Brun, midjehög kjol, nästan identisk med den jag har sytt själv. 100 kr från Serious Sally.


•Svart, lite festligare kjol med volanger. 100kr från Rut m. Flera (förövrigt världens bästa affär och märke)


•En lång svart kofta utan ärmar, med längre framsida än baksida. 49 kr från Gina tricot.

Ska jag vara ärlig vet jag inte varför jag köpte denna, men jag fick en aning om att den skulle vara grymt snygg till en kjol och mönstrade strumpbyxor.. vi får väl se hur den kommer till användning, var ändå inte världens högsta pris på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0