sjukhusets idiotiska ideér

Igår fick jag mitt brev från ortopedkliniken i Hudiksvall.
Dom vill ha telefonkontakt angående åtgärder för mitt onda knä.

Alright tänkte jag, dum tid eftersom det var den 21 december, då är jag i Thailand.
Men sen då, jo då ska jag självklart få betala 80kr för den telefontiden?
Ja det var ju gulligt, jag går gratis på sjukhuset, men får betala för att dom ska ringa.
Då hade det varit billigare att ta en 10 minuters promenad dit och snacka?

Jag måste iallafall boka om tiden, blir dyrt att ringa till Thailand.
Funderar på att maila, och säga att jag är döv.
Så då kan dom kanske maila mig om allt dom vill prata om! haha

Taktiskt.
Jag är faktist rätt nyfiken på vad dom tänker göra åt mitt knä.
Antar att det blir en sån där "titthålsoperation" Då dom går in med kameror i knät.
Om det nu inte är något som är trasigt då vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0