Sandra tipsar!

Jag tror jag tillhör kategorin som ständigt har slitet hår, jag tror faktist att jag aldrig haft lent hår..
När mitt hår är lent, har jag redan i princip dödat det med en plattång.
Jag har ALLTID frizzigt hår efter jag duschat. Det är SÅ hemskt..

Jag borde nog bli frisör, för jag tycker det är roligt att lära sig om håret, sen är det roligt att fixa med andras hår.
Man får experimentera lite. Det är sånt jag gillar!



för att hålla ditt hår fint och inte slita på de ska du inte :

kamma/borsta det för ofta
tvätta eller a duscha så ofta
locka eller platta håret
torka de med en hårtork
färga håret
tupera det
permanenta det
sova med blött hår
torka håret genom att ruffsa de med en hårtork eller gå med en turban med handduk typ
använda toffsar med järnsak
gå med toffs

borsta håret när de är blött


okej, jag gör nog i princip allt som man Inte ska göra, men det är väl sånt man får leva med?!

Kommentarer
Postat av: ilaf

Sv: Thanks babe! Där var håret mycket kortare och lockigt. Gillar ej när håret är lockigt -.-!



Ja visst är rea bäst hahaha :D!!!!!! tummen upp för rea!



Jag gillar och prata med dig haha vi är kommentarvänner!

det är nice !

2010-12-01 @ 18:36:42
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja jag tycker det skulle ha varit grymt att ta det på fredag! :) men då kanske inte rebecca har tid. Men när är det du åker? nästa tisdag?

2010-12-01 @ 20:18:33
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag önskar faktiskt ja hade ditt problem ibland, mitt hår ät ALLTID lent och mjukt, trotts plattning, föning, hårsnoddar mm mm. Jag kan typ inte sätta upp mitt håt, det är så blankt att det glider ur. Jag kanske skulle bleka?? ;P Puss snuttan!

2010-12-01 @ 22:23:58
URL: http://lovelylittleheartbeats.wordpress.com
Postat av: Helena

Jag önskar faktiskt ja hade ditt problem ibland, mitt hår ät ALLTID lent och mjukt, trotts plattning, föning, hårsnoddar mm mm. Jag kan typ inte sätta upp mitt håt, det är så blankt att det glider ur. Jag kanske skulle bleka?? ;P Puss snuttan!

2010-12-01 @ 22:25:02
URL: http://lovelylittleheartbeats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0