nightmare

Inatt hade jag en SJUK mardröm.
Vi skulle flyga till Thailand, dock var det bara jag, pappa och systrarna.
Vi lyfte iallafall, å så råkade jag trycka på en knapp som var Pil Upp.
Det hörde egentligen till min radio, men någon kopplade om den så den styrde planet uppåt istället.
jag trodde det, men så var det egentligen inte... Tror jag.
Det slutade med att planet flög rätt uppåt i luften, och sen bara vände det, vi gjorde en loop. Och åkte sen rätt ner.
Vi störtade rätt ner i backen, men precis när vi ska nudda backen vänder planet sig och vi landar PERFEKT..
Vi var skräckslagna. Men insåg att vi hade en jävla tur.
Vi trodde då att det var fel på planet, så vi sprang runt och skulle boka ett nytt plan till thailand.
Då mötte vi såna där afghaner, eller såna som har en stor halsduk på huvudet och går i princip ett lakan med skärp i midjan.
Dom kollade konstigt på mig, och sen vände jag på mig och sa " Sorry" , Hörde inte vad dom svarade.

Men sen fanns det inga flyg, så pappa sa att " Vi åker till Vetlanda istället"
Så vi går ut mot bilen, som står en bit utanför flygplatsen.  ( det är inte arlanda vi är på, utan en påhittad flygplats)

Så vi går, och precis när vi närmar oss bilen, så kollar vi mot flygplatsen och ser att ännu ett plan gör exakt lika som vårat gjorde, for rakt upp i luften, och sen tillbaka rätt ner igen.
Vi slänger oss in i bilen, men pappa står kvar. Och sen smäller det....
Planet störtar rätt ner i backen, först är det bara en smäll, men 2 sekunder senare exploderar det.
Det flyger människor överallt. Till råga på det, så kom det en människa som flög rätt in i våran bil, alltså den slog i bilen, och landade bredvid, Den var stenhård. I drömmen var den hård för att den var bränd...
Vet inte om det blir så i verkligheten men ja...

Pappa brydde sig inte, johanna var tydligen rätt liten så hon fattade inte, men Jag, i all hast skrek för kung och fosterland. Det var så jävla hemskt..

Jag minns inte hur lång tid det tog innan vi började åka mot vetlanda., men när vi kom ut på vägen vid mc donalds så kommer det militärbilar. och POFF så är jag inne på ett karusell område.

Del 2.
Jag ser en karusell åka, (det är den nya på grönalund, insane)   och så ser jag att den går sönder.
Jag minns inte på vilket vis, men en korg liksom bara flyger iväg långt som tusan.
Alla blir tokig, och jag minns inte så starkt vad som händer, men jag springer. Helt plötsligt är jag på en båt.
Dom där afghanerna som var på flygplatsen jagar mig, jag vet int vad jag hade gjort eller sagt. Men dom vela iallafall döda mig..

Jag minns inget mer av drömmen, förutom att jag tänkte att " Fyfan dom som lever och är jagad hela livet"
Det var en sån hemsk känsla alltså..

Sen vaknade jag, livrädd......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0