Kim kan dansa

Igår började jag packa lite smått
Vill egentligen inte packa någonting, men jag måste eftersom jag inte vet om jag hittar något jag vill ha.
Fast det kommer jag göra, det vet jag innerst inne.
Men det känns bättre med en bas hemifrån liksom!

Känns overkligt att i morgon lämnar jag landet!
Hur länge har jag längtat?
och hur häftigt är det inte att min lille Jonas åker efter mig på fredag, lite hipp som happ.
Världens bästa jul väntas!

Nu sitter min lille kissekim i fönstret och jagar fåglar.
Han inser inte att det är ett glas emellan tror jag?








Ser ni vilken lek han gör?
"litet hus i skogens slut, liten tomte tittar ut, haren skuttar fram så fort, Knackar på dens port"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0