Julbord

Igår så hade jag ingen uppdatering alls.
Först så var jag och jonas på leksaksbutiken och köpte en present till Rebecca!

Sen åkte vi mot hans match, dom förlorade. Skittråkig match.
Lärde mig iallafall hur man kokar kaffe.

Sen så vart det stress in i bilen och fara iväg till Jättendal på julbord på älvstagården.
Det sjukaste med julbord är ju iallafall att man äter så man spricker.
Jag kommer inte behöva äta på flera dagar!
(jag missade ägget, så jag åt mitt första julbord UTAN ägg)

Jag fick även mysa med fasters gofisen, lilla Liv låg i min famn länge.
HAr aldrig sett en finare bebis, och så lugn hon var..
fastersgofis.

Sen sov jag i soffan resten av kvällen. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0