Enkel förvaringsbox, sandra designar

två helt vanliga kartonger till Lasse Åbergs glas, sådana man måste slänga när man fått in glasen i skåpet.
Men Nej, jag tog dom, och gjorde två helt enkla förvaringsboxar, klädda i tyg!  Passar utmärkt för mig som älskar små hemliga gömmor där jag kan pressa ner allt och inget.


Allt som behövs för att göra. En enkel kartong, En tygbit som passar, En symaskin som kan sy ihop tyget, om inte limmet är superbra så man kan limma fast det. och en sax såklart!

Såhär ska det sedan se ut, jag har sytt ihop tygbiten. Sen ska det överflödiga tyget vikas in på insidan av burken och limmas fast.  Och sen vips, har ni en förvaringslåda i din smak!

Kommentarer
Postat av: keke

tapetklister är jättebra med, vill man ha det lite stärkt så tar man o smetar upp på tyget med....

2010-04-05 @ 19:09:26
Postat av: sandra

Jasså? tack för tipset! får tyget en hård yta då?

2010-04-05 @ 19:20:21
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0