babyrytmik

Idag besökte vi forsa kyrka och babyrytmiken igen efter juluppehållet.
Nya ansikten men som vi känner igen sedan tidigare, mycket roligt tycker båda jag och Ia-Li.
Det är så mysigt att sjunga och gosa och träffa andra barn.
 
Nu har Emma nyss åkt efter en snabblunch här, jag ska försöka ta tag i lite tvätt så vi blir fri från den.
Ia-Li får sitta i hoppgungan så länge, vilken uppfinning för barn som vill vara upprätt.
Mitt lilla troll blir ju så stor!
 
 
Nu får jag nog sätta fart, börjar bli en gnälligare ton från golvet....

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små och blivande sjuksköterska

Hoppgunga är super! Ludwig gillar också sin.. en rosa som jag hade när jag var liten, och Oline också haft. Hi hi! Så kul.

Kramis

Svar: hihi, ja den verkar poppis. Dock är hon ju lite för liten för att hoppa, men bara att få vara upprätt ett tag är ju populärt :) Kram
Sandra Westlin

2013-01-23 @ 22:01:07
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0