Vårat kök (före och efter renovering)

Såhär ser köket ut nu efter renoveringen.
Jag vet att jag hade en läsare som var anonym, men som frågade varifrån kaklet ovanför spisen kommer ifrån.
Det är inte ett kakel, det är lerstavar eller något liknande, väldigt fläckmottagligt när man steker, men snyggt är det.
Det kommer iallafall från Bauhaus,de köptes i kartong, minns inte hur många i varje, men det är iallafall på "ark" i 30x30cm. så man får trixa lite med kanter osv.
 
Köket är IKEA, vitrinluckorna hör egentligen till Lidingö köket frå IKEA, men vi tyckte dom passade bättre in.
 
 

Köket före:
 
Så, lite förändring?
Lite jobb?
Jo, det har ju hänt en hel del i detta kök, och vi är supernöjda!
Det är vitt, det är fräscht. Det går i Grått, vitt, beige, svart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh jäklar! Nu vart jag avundsjuk. Återigen grattis till fina dottern :) Kläm!

Svar: Vi är nöjda faktist :) tack så jättemycket. Kramis
Sandra Westlin

2012-10-02 @ 16:09:07
URL: http://vaakumt.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilket fint kök! Ni har gjort ett kanonjobb :)

Svar: tack så mycket :)
Sandra Westlin

2012-10-02 @ 17:37:46
Postat av: Emmis

Ni har fått det så fint vännen... :-) Måste komma på fika någon dag... :-)

Svar: Du är varmt välkommen :)
Sandra Westlin

2012-10-03 @ 19:50:55
URL: http://emma8513.wordpress.com
Postat av: Kalle

Hej!
Fint kök, Rejäl förändring!
Vad heter golv klinkersen ni har samt kaklet vid fläkten?
Mvh

Svar: Golvet är laminat och väggen är lerstavar som säljs i 30 x 30 cm blogg på Bauhaus.
Sandra Westlin

2012-10-13 @ 15:12:26
Postat av: Anniken

Hej! :) super fint kök, sitter och googlar panel i kök eftersom att vi håller på att renovera vårat kök och skulle väldigt gärna vilja ha liggande panel, hur har det blivit för er med fläckar eller just bakom kranen och det? Trät har inte svällt eller blivit vattenskadat? :) och har ni målat med någon vattenavvisande färg? :) jätte tacksam för svar :)

2014-12-06 @ 14:54:40
Postat av: Maria Östelidh

Hej
Googlade en del o hamnade här. Ni har ett golv som är mycket snarlikt vårt o jag funderar på samma kök som du eller Bodbyn vit. Jag har köpt hem en "vit" lucka men funderar om jag tycker den är för off-white. Jag skulle vilja ha vitt kakel men då jag lägger det emot en denna lucka så skär det sig. Du har ju vitt har du upplevt detta eller är det bara mycket framträdande då de ligger direkt bredvid varandra?
Skulle också vara lite roligt att se lite mer bilder på er bänkskiva.

2015-07-15 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0