mjölkstockning

j
Ännu en vecka har gått.
Ia-Li flinar och pratar, tiden går snabbt nu! 5 veckor redan...
 
Igår firade vi världens bästa Bella som fyllde 22. En fika sen middag på donken, låter lyxigt va?  haha
Men med gott sällskap duger allt!
 
Idag har vi haft Emma och Casper på besök. Skönt eftersom vi bestämt oss för att hålla oss inne.
Vädret är inte okej, kallt och blåsigt. Och sen vaknade jag ju idag med något som var en början till mjölkstockning.
Var en stor tennisboll i högra bröstet och jag fick inte bort den. Då ska man verkligen inte vara i kyla!
 
Hur som helst så fick jag ut den nu när jag ammade Ia-Li och tröck samtidigt, hon skrek så var tvungen att byta till pumpen.
Tur det inte hann börja göra ont, man har ju läst om skräckhistorier...
 
Förresten så har vi en råtta under diskbänken. Har hittat lite bajs tidigare, men nu hörde jag den tillockmed.
Kan säga att bullpappret efter fikat idag får fint ligga på diskbänken tills Jonas kommer hem!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0