Fråga från Anonym!

Jättekul att ni kommenterar, men lämna gärna en mailadress eller något om ni utan hemsida vill fråga något så ni får svar, nu hoppas jag att Anonym återkommer till min blogg så du får se svaret!
 
 
Hej!

Undrar vilka dina tidigaste symptom var och när de dök upp vid din graviditet :) nyfiken :)

SVAR:
Precis i början kände jag absolut ingenting förutom lycka såklart. Men illamåendet började i vecka 7, jätte hemsk illamående, kräktes inte många gånger alls, men låg ner i soffan och grät, åt ingenting och mådde verkligen superkasst. (illamåendet går inte att jämföra med magsjuka!)
Det höll i sig till vecka 11-12 tror jag. Dock var vi i Thailand då, och illamåendet kom nattetid istället, vilket underlättade min vardag lite. I dom veckorna kunde jag även pressa fram genomskinlig vätska ur brösten. 
 
Annars har jag inte alls haft några symptom alls. Inga cravings eller något.
Njutit fullt ut av min fina graviditet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0