Älskade hem

what a night!
första gången Ia-Li varit ledsen på natten, hon har aldrig gråtit när hon vaknat på natten.
Inatt vaknade hon halv 1, somnade inte förrän vid 2 igen. Hon grät lite till och från, stackarn.
Mamman var så trött så jag tror faktist jag var halvt medvetslös. Men hon somnade mellan halv 9 och 12 idag.
Har varit iväg och mätt henne nu också, 56cm och 4kg. Jösses vad hon växer!
 
 
Nu har jag lagt lax på tining tills middagen, tvättmaskinen är i full gång och jag sitter i soffan och läser favvotidningen jag fick i present av J's moster med familj. Har inte hunnit med den ännu!
Ia-Li snarkar gött från myspölen hon fick ärva av Casper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Undrar vilka dina tidigaste symptom var och när de dök upp vid din graviditet :) nyfiken :)

Svar: Alldeles i början när jag fick reda på att jag var gravid kände jag inget alls. Mina första symptom var illamående och det dök upp i vecka 7, avtog i vecka 11-12 tror jag. I dom veckorna kunde jag även pressa ut genomskinlig vätska ur brösten. :)
Sandra Westlin

2012-10-04 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0