Min lilla sömntuta

Hej!
Har haft en otroligt risig natt. Det är storm ute och som vanligt när det blåser så ligger jag vaken och är rädd? Fjantigt men ända sedan jag var liten har det varit så.
Provade tillockmed hörselproppar, men var ju rädd att inte höra Ia-Li då!

Hur som helst så sover hon fortfarande?! Allt man hört om trötta mammor och vakna nätter stämmer inte alls in hemma i kungsgården.
Ia-Li äter vid 11, somnar, vaknar vid 3-4, äter och sover till 7typ. Sen sover hon till runt 10.
Dock sover hon fortfarande nu!
Jag är så bortskämd med sömn, tänker inte hurra högt för hipp som happ så kan det tvärvända!

Ska skynda mig att slänga i en maskin tvätt innan det är dags för mjölkbanken att göra sitt!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Å vad jag saknar lill <3!!! kram kram på er

2012-11-07 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0