tumme upp för vädret!

F** vill jag bara skrika.
Får panik av att jag inte gör något. Solen skiner ju som aldrig förr och vi har inte ens en uteplats att springa runt på. Trist det där med lägenhet...

Iallafall så måste jag få lite luft så jag tar och går ut på en promenad med kameran.
Kanske hittar något fint att knäppa på eller sådär.
Måste iallafall ha något att göra nu när det är så fint väder!

Har upptäckt att ni är många som kommer in här, och att allt fler faktist kommenterar.
Fortsätt så jag kan börja läsa era bloggar! :)


Visst har jag väl fantastiska fingrar? korta och tjocka små korvar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din tumme år så otroligt lik min;-) kram mamma

2012-05-07 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0