att vara gravid

......och samtidigt tvätta fungerar inte i detta hushåll.
Vissa dagar känner jag inte av lukten från tvättmaskinen alls, men andra dagar, som idag så vill jag bara stoppa huvudet i toalettstolen.
Jag har nämligen fått för mig att det luktar super illa från tvättmaskinen och i början kräktes jag så fort jag gick in i badrummet.
Trodde det hade blivit bättre ju mer illamåendet försvann, men idag var jag bra nära att tömma magen...


Ja vad göra idag?
Vi har varit ute på hemligheter en sväng jag och hjärtat, och det känns bra att allt börjar ordna upp sig.
Nu ska jag ställa mig i köket och baka scones hade jag tänkt, sen bara slappa hela dagen.

Vad hittar ni på idag? Har ni storm ute som här, så det är tillåtet att ligga inne? ;)


Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ja fy fan vad de blåser. Leksaker flyger hit och dit och de går knappt öppna dörren för de blåser så mycket. Huuuaa... Dock ligger barnen ute och sover men jag själv ska nog lägga mig under en filt på soffan och bara mysa innan de är dags för middag och jobb :)

2012-05-14 @ 12:09:53
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0