preggo-tjejerna på fika!

Godmorgon!
Jag tror att jag har hamnat i någon sorts grov trötthet efter thailand.
Jag somnar nio på kvällarna och det känns som om jag aldrig vill vakna.

Men idag vaknade jag när J åkte till jobbet, har haft så fruktansvärt ont i magen.
Att vara gravid och ha problem med att göra 2an är ingen höjdare.Tydligen rätt vanligt, tyvärr!


Nu ska jag slänga mig ur sängen och in i duschen. Ska försöka hinna med att baka kakan också som vi ska fika på idag, Simone och Emma kommer förbi. Tre stycken preggo-tjejer i mitt kök, Bara hoppas att vi kan hålla sams nu med alla hormoner, haha.
Nej det kommer bli supermysigt. Luncha, fika och antagligen en massa bebisprat.  Kommer också känna mig hemskt liten, då dom inte alls har särskilt långt kvar till mål!


Nej här har jag absolut inte tid att ligga längre.  Dags att göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Haha, kommer bli super mysigt... :-)

2012-03-07 @ 08:20:14
URL: http://emma8513.wordpress.com
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Du får käka en massa päron! ;)

2012-03-07 @ 14:02:49
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0