rosa rosor små

 
Titta vilka u n d e r b a r a vänner man har, tillockmed två buketter rosor!
Man behöver inte ha med sig presenter, man får gärna komma tomhänt men med ett varmt hjärta.
Blommor värmer mig, det värmer ett hem med levande blommor.
Det värmer mitt hjärta att jag lyckats hitta så fina och omtänksamma vänner, tack fina ni!
 
Nu har jag börjat fått tillbaka ett blogg-sug. Antagligen för att jag dammar av kameran lite, det är ju bra mycket roligare att skriva när man har nå fina bilder att visa.
Vi får väl se hur lång tid det håller i sig, förhoppningsvis ska vi väl kunna hålla igång ett bra tag.
 

Kommentarer
Postat av: simone

som man behandlar andra blir man själv behandlad <3 fina du!

2012-08-09 @ 21:45:35
Postat av: Emmis

Jag håller med Simone, man får som man förtjänar och du är ju en så otroligt fin vän mot oss, så vi måste ju försöka vara det mot dig med... :-)

2012-08-10 @ 12:06:44
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0